woensdag 3 september 2014

Hanna clear line

 

Deze innovatieve formule verenigt kalmerende,
zuiverende,balancerende en hydraterende eigenschappen binnen één unieke, effectief huid verbeterende crème!



Huidverbetering kan heel helder zijn! Deze lijn is helder en gemakkelijk voor iedere huidconditie, met respect voor de mens, de huid en het milieu! Clear staat voor helder, transparant, natuurlijk en vooral zuiver! Door de helderheid van hannah Clear krijgt iedere huid de kans om optimaal gezond, mooi en zuiver te worden en dit vooral langdurig te blijven. Kortom: hannah Clear staat voor pure schoonheid, zoals de natuur het oorspronkelijk bedoeld heeft!

Van de HANNAH Clear line heb ik de Clearity Cream getest. Zelf heb ik een erg onzuivere huid. Ook is mijn huid heel gevoelig waardoor ik veel crèmes niet kan gebruiken. Met dit product heb ik nergens last van. Mijn huid kan er goed tegen en de onzuiverheden trekken langzaam weg. Na een week gebruiken werden de onzuiverheden wat erger maar trokken ook snel weer weg. Mijn huid voelt gevoed, gezond en zacht aan met veel minder onzuiverheden. Ik ben daarom ook erg tevreden over dit product. Ik gebruikte de crème s'ochtens en s'avonds. De crème trekt erg snel in waardoor je gelijk je make-up kan aanbrengen. Een min punt aan de crème vind ik dat hij zo dun is waardoor je hem moeilijk goed kunt uitsmeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten