vrijdag 26 september 2014

Sabon Boddy scrub patchouli lavender vanilla


Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie sabon wel. Sabon is een winkel met enorm veel lekkere dingetjes voor je lichaam. Zo werd ik een tijd geleden helemaal verliefd op de geur van deze scrub! De geur die ik heb is patchouli lavender vanilla.


Op de site van sabon staat dat de scrub een zijdezacht laagje achterlaat op je huid. Dit is zeker waar! De scrub is vrij grof, maar zorgt er niet voor dat mijn huid uitdroogt. De verzorgende en heerlijk geurende olie zorgt ervoor dat mijn huid superzacht is en ik niet eens echt een body lotion of butter meer nodig heb. Dit zijdezachte gevoel en de heerlijke geur blijven ook de hele dag hangen.
De scrub zelf doet ook erg goed zijn werk. Doordat ie wat grover is, worden alle dode huidcellen goed verwijdert.

Wat ik wel een nadeel vind aan deze scrub is de prijs. De kleinste (250ml) is 19,95 en de grote maat (500ml) is 26,95. Tja, dat is niet even iets wat je iedere week opnieuw zou kopen, in mijn geval dan.

Ik zou dit product zeker opnieuw kopen! Mijn lichaam wordt er heerlijk zacht van en de olie ruikt super lekker. Ik doe er wel heel zuinig mee, omdat ie zo prijzig is.



Pluspunten
  • scrubt goed
  • verzorgt je huid
  • heerlijke geuren
  • droogt je huid niet uit

Minpunten
  • de prijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten