maandag 9 maart 2015

Nieuw begin!

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niks meer geplaatst zo als jullie wel konden zien. Ik ben goed gaan na denken over wat ik nu eigenlijk wil, Toch heb ik een paar mails gekregen met de vraag wanneer er weer iets online zou komen. In de haast heb ik een artikel geplaatst wat ik achter af beter niet had kunnen doen. Veel mensen zijn zich er mee gaan bemoeien en hebben dingen in groepen gezet. Onder deze haat berichten werd massaal gereageerd door mensen die voor en tegen waren. Niet alleen tegen mij maar ook tegen elkaar. Natuurlijk verwacht ik ook niet dat iedereen mij leuk vind maar dit ging te ver! Bloggen gaat over je inspiratie kwijt kunnen en plezier hebben in schrijven en ideeën kan delen en de wereld een beetje mooier, leuker en soms ook makkelijker te maken. Zondag ben ik naar een beurs geweest en vond dit toch wel heel erg leuk. Toch wil ik weer gaan schrijven. ondanks alle nare berichten die zijn geplaatst. Wel ben ik erg druk met mijn studie en door alle berichten zullen mijn lezers ook niet veel zijn. Ik ga proberen 1 artikel per week online te zetten. Mochten er nog leuke ideeën zijn, zet ze dan in een reactie hier onder.

-X- Annerens 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten