maandag 13 oktober 2014

Zusss Scrub en Douchegel



Het merk Zusss is een écht Nederlands label. Drijvende krachten achter dit geweldige merk zijn de zussen Sietske en Femke. De producten uit de Zusss-collectie laten zich kenmerken door basic maar stoere ontwerpen in natuurlijke tinten. Alle producten worden met liefde gemaakt en dat kun je zien. Zoveel mogelijk producten van Zusss worden gewoon in Nederland gemaakt.



Scrub

Een heerlijke zacht en gezond huid, dat willen we allemaal wel. Een goede scrub beurt onder de douche doet vaak wonderen. Dode huidcellen worden verwijderd waarna je huid weer gaat glanzen en zachter aanvoelt. Daarnaast wordt ook de aanmaak van nieuwe huidcellen versneld en de doorbloeding verbeterd. Scrubben van je huid hoeft niet dagelijks. Twee tot vier keer per maand is voldoende. Mensen met een vette huid mogen eventueel wel iets vaker scrubben, zo’n twee keer per week. Als je 
een droge huid hebt, wordt dit afgeraden 
omdat een scrub je huid snel rood maakt. De lichaamshuid is dikker dan je hoofdhuid, waardoor je iets harder mag scrubben. Ik zou deze persoonlijk niet voor het gezicht gebruiken. Na een scrub is het belangrijk om je huid goed te verzorgen met een hydraterende crème omdat die na een behandeling vaak trekkerig en droog aanvoelt. De Fijn&Frisss scrub heeft een heerlijke groene thee/ jasmijn geur en maakt je huidje weer heerlijk babyzacht. De scrub scrubt goed en glijd makkelijk over de huid. 

 









 


 














Douche gel

Niks lekkerders dan een fijne warme douche na een lange dag. Eentje die je laat ontspannen, maar ook opfrist. De heerlijke geur van groene thee/ jasmijn maakt dat je nooit meer onder de douche uit wilt. De douchegel doet wat hij hoort te doen. Hij maakt mijn huid schoon en laat het lekker ruiken. Ook krijg ik er een verzorgend gevoel van. Ik ben heel positief over de douchegel. Ik kan er niets  negatiefs over te vertellen. Perfect voor als je eens zin hebt in een ik-verwen-mezelf-dagje.


Ik ben heel erg positief over deze twee producten van de Fijn & Frisss lijn van Zusss. Ook hebben ze een handcrème en bodylotion. De verpakking vind ik erg fris en schoon. Ook is de verpakking doorzichtig waardoor je goed kunt zien hoeveel er nog in zit. De Fijn & Frisss lijn bevat alleen de geur groene thee met jasmijn. Deze geur werkt erg ontspannend en is niet te sterk waardoor je daarna gewoon lekker je eigen producten op kunt doen zonder dat de groene thee en jasmijn geur over heersend is. Het ruikt lekker en neutraal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten