dinsdag 21 oktober 2014

Pimp Your Shoes


Deze online shop heeft super leuke accessoires voor je schoenen. Of je nou voor een stoere look wil gaan, of toch voor de bohemian stijl, alles kan. En wat natuurlijk helemaal leuk is, je kan het ook nog op je kleding klikken, zodat je bijvoorbeeld je basis outfit een toch wat extra's geeft. Multifunctioneel deze leuke wings dus.
 





Het aller leukste is natuurlijk dat ik ze ook nog mag testen, dus dat heb ik natuurlijk even uitgebreid gedaan. Als eerste moet ik zeggen dat ze echt tegen alle weertypen en omstandigheden bestendig zijn. Tijdens het crossen door Groningen op mijn fiets, hebben ze regen, hagel, wind en zonneschijn moeten doorstaan. Dat is sowieso een groot pluspunt!
 

Eigenlijk is het contrast een beetje groot waardoor ik niet goed wist of het wel kon, want een gympie is sportief en de accessoire is eigenlijk helemaal niet sportief, maar tot mijn verbazing stond het erg leuk. Bijna iedereen draagt de gymp gewoon op de normale manier zonder er iets eraan toe te voegen. Maar ik dacht dit is echt wat ik nog nooit heb gezien, dus laat ik het maar gewoon doen. Qua dragen zit het ook prima, door de speciale bevestigingsclips blijven ze goed zitten en beschadigen ze je schoenen en kleding niet.

Ook heb ik de wings op mijn hakken geklikt, waar ze toch wat meer bij passen. Hier heb ik ze hier op de achterkant gedaan, maar het kan natuurlijk ook op de zijkant. De schoen is zelf al vrij simpel, maar door de wings word het toch net iets extra's. 

1 opmerking:

  1. ooh mooi! vooral bij de hakken staan ze mooi :) sommige foto's zijn wat donker trouwens maar misschien kun je een lamp gebruiken als je 's avonds foto's maakt?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen